لوازم مور نیاز برای کانتورینگ صورت

شاید شما هم از آن دسته آدم‌هایی باشید که از آرایش غلیظ بیزارید و اعتقاد دارید که این نوع آرایش نه‌تنها زیبا نیست؛ بلکه به شکل اغراق‌آمیزی غیرطبیعی به نظر می‌رسد. امروزه افراد زیادی از آرایش‌های غلیظ روی برگردانده و به سراغ یک آرایش سبک و ملایم می‌روند.

دیگر همه به این باور رسیده‌اند که زیبایی در سادگی است و این سادگی به معنای آرایش نکردن نیست؛ بلکه به معنای یک آرایش ملایم و طبیعی است؛ اما چگونه می‌توانیم یک آرایش لایت و طبیعی داشته باشیم؟

در پاسخ به این سؤال باید بدانید که کانتورینگ و استروبینگ، شما را به زیبایی دلخواهتان خواهند رساند. برای آشنایی بیشتر با کانتورینگ و وسایل موردنیاز آن، پیشنهاد می‌کنیم تا این مقاله را تا به انتها بخوانید.

 

کانتورینگ چیست؟

کانتورینگ یا آرایش ترمیمی، یکی از تکنیک‌های زیباسازی صورت است که در آن سایه‌های روشن، به‌صورت شما فرم داده و عیوب صورت را رفع خواهند کرد. بدین ترتیب عیوب صورت پوشانده شده و برخی از نقاط صورت برجسته می‌شود.

با استفاده از این تکنیک می‌توانید با استفاده از سایه‌ها، حالت صورت، بینی و گونه‌های خود را تغییر داده و بدون استفاده از رنگ‌ها زیبایی خود را چندین برابر کنید. معمولاً آرایشگران حرفه‌ای برای کانتور کردن از یک کرم پدر فشرده استفاده می‌کنند. این کرم‌پودر دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ پوست است. سپس برای های‌لایت کردن از کرم‌پودری که دو یا سه درجه روشن‌تر از پوست است، استفاده می‌شود.

 

در ادامه بخوانید: معرفی انواع ریمل‌ها به‌همراه کاربردهای هرکدام

 

 

وسایل موردنیاز برای کانتورینگ، شامل چه مواردی می‌باشد؟

لوازم آرایشی و وسایل موردنیاز کانتورینگ

همان‌طور که قبلاً بدان اشاره شد، کانتورینگ بر پایه کرم‌پودرهای فشرده انجام می‌شود؛ اما برای یک کانتورینگ وسایل دیگری نیز موردنیاز است که در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

 

  • پرایمر

پرایمر یک محصول آرایشی است که علاوه بر زیرسازی آرایش به‌سلامتی پوست نیز کمک می‌کند. شما با استفاده از پرایمر می‌توانید جای جوش‌ها و کک و مک‌های روی پوست خود را بپوشانید و پوست صاف و یک‌دستی داشته باشید. این محصول پوست شما را شفاف و شاداب می‌کند و باعث می‌شود که مواد آرایشی دیگر، بهتر روی پوست شما بخوابند.

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید قرمزی صورت خود را بپوشانید، از پرایمر سبزرنگ استفاده کنید. بهترین راه برای استفاده از این محصول، این است که با نوک انگشتان آن را بر روی پوست پخش کنید. برای نواحی کوچک نیز می‌توانید از برس استفاده کنید.

 

  • کرم‌پودر کانتورینگ

برای داشتن یک کانتورینگ زیبا، باید یک کرم‌پودر مناسب داشته باشید. بهترین انتخاب یک کرم‌پودر مایع و سبک است تا به بهترین شکل روی پوست بخوابد و صورت شما را به‌اصطلاح کیکی نشان ندهد. سعی کنید که کرم‌پودری با نزدیک‌ترین رنگ به پوست خود را انتخاب کنید.

 

  • کانسیلر

کانسیلرها محصولاتی هستند که لک‌ها و پف و تیرگی‌های دور چشم را از بین می‌برند. معمولاً کرم‌پودری که برای کانتورینگ استفاده می‌کنید، برای استفاده دور چشم سنگین است؛ بنابراین برای دور چشم‌ها باید از محصول سبک‌تری استفاده کرد. کانسیلرها محصولاتی مناسب برای استفاده در ناحیه حساس دور چشم‌ها هستند.

برای انتخاب کانسیلر، کانسیلری را انتخاب کنید که یکی یا دو درجه از کرم‌پودر کانتورینگ شما روشن‌تر باشد. اگر کانسیلر شما خیلی روشن باشد، چشم‌ها را ریز نشان خواهد داد. همچنین استفاده از کانسیلر نیز نباید زیاد شود؛ زیرا چشم‌ها، غیرطبیعی نشان داده می‌شوند.

 

  • پالت‌های کانتورینگ

با استفاده از این پالت‌ها می‌توانید یک میکاپ بسیار زیبا داشته باشید. در این پالت‌ها طیفی از بسیار روشن تا بسیار تیره‌رنگ قهوه‌ای وجود دارد. شما با استفاده از رنگ‌های این پالت می‌توانید به قسمت‌های مختلفی از صورت خود حجم داده و یا با تیره کردن بخش‌هایی از صورتتان به آن عمق دهید. برای کوچک نشان‌دادن بینی، حجیم نشان‌دادن گونه‌ها و… این پالت کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد.

 

  • پودر یا پنکیک

همیشه برای تثبیت آرایش و ماندگاری بیشتر کرم‌های روی پوست، بهتر است بر روی آنها تثبیت‌کننده بزنید. پنکیک‌ها با رنگ‌های مختلف خود، علاوه بر کانتورینگ، تثبیت‌کننده آرایش شما خواهند بود.

 

  • کانسیلر مایع

ازآنجایی‌که بیشتر متخصصین بر این باور هستند که محصولات مایع در کانتورینگ، بهتر عمل می‌کنند و استفاده از آنها ساده‌تر است؛ بنابراین بهتر است از کانسیلر مایع در دور چشم‌ها استفاده کرد. همچنین استفاده از رژلب مایع برای نشان‌دادن لب‌های زیبا و طبیعی بسیار مناسب است.

 

  • هایلایتر

لوازم آرایشی برند Demacol برای کانتورینگ

هایلایترها برای برجسته نشان داده قسمت‌های مختلف صورت مورداستفاده قرار می‌گیرند و بیشتر در قسمت گونه‌ها کاربرد فوق‌العاده‌ای دارند.

 

  • سایه‌های چشم

سایه چشم برای همه خانم‌ها نامی آشنا است. شما با استفاده از سایه‌ها می‌توانید به چشمان خود حالت داده و آنها را بزرگ‌تر نشان دهید؛ اما در کانتورینگ باید به رنگ انتخابی خود دقت کنید تا سایه چشمان شما غیرطبیعی جلوه نکند.

 

  • براش‌های کانتورینگ

برای اینکه بتوانید یک کانتورینگ خوب داشته باشید، باید تمامی رنگ‌ها به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شوند تا نتیجه خوبی از کانتورینگ بگیرید.

برای ترکیب رنگ‌ها نیاز به براش‌های مخصوصی دارید که هرکدام برای عملکرد خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

    1. براش کانتورینگ

براش کانتورینگ سر سفتی دارد و باتوجه‌به این سر سفت و محکم خود، پودر کانتورینگ را به‌خوبی بر روی سطح پوست شما پخش می‌کند.

 

    2. براش هایلایت

براش هایلایت، سر گرد و صافی دارد که با استفاده از آن هایلایترها به‌خوبی و با دقت بر روی ناحیه موردنظر پخش می‌کند.

 

    3. براش ترکیب

این براش برای ترکیب رنگ‌های تیره و روشن مورداستفاده قرار می‌گیرد و با از بین بردن خط‌های واضح بر روی پوست، آرایش را طبیعی‌تر نشان خواهد داد.

لوازم آرایشی برند BESTOPE مناسب برای کانتورینگ

  • اسفنج آرایشی

اسفنج‌های آرایشی همان جانشین‌های براش‌های ترکیبی هستند و در صورتی که براش در دسترس نداشتید، می‌توانید از این اسفنج‌ها استفاده کنید.

 

در ادامه بخوانید: آموزش تشخیص لوازم آرایشی اصل و تقلبی از یکدیگر

 

 

سخن آخر

همه به‌خوبی می‌دانیم که زیبایی ظاهری، علاوه بر اینکه باعث شادابی و نشاط فرد و اطرافیانش می‌شود، بر روی اعتمادبه‌نفس افراد نیز تأثیر به سزایی دارد؛ بنابراین همه افراد از دیدن صورت زیبا خوشحال و سرزنده می‌شوند؛ اما برای زیباسازی باید به این مسئله دقت داشته باشید که چهره شما نباید غیرطبیعی باشد. همچنین سعی نکنید از روش‌های منسوخ شده و قدیمی استفاده کنید.

همواره به‌روز باشید و با استفاده از روش‌ها و وسایل روز دنیا، چهره واقعی خودتان را زیبا نشان دهید. برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال با بهترین قیمت و کیفیت به صفحه اصلی فروشگاه لیمادو مراجعه کنید.

  • mahdi
  • اسفند 10, 1399
  • 1116 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه