خرید عمده کرم پودر

برای خرید کرم پودر به صورت عمده و استعلام قیمت روز با شماره های زیر در تماس باشید:

تلفن تماس و واتساپ: 09035601448

تصاویر کرم پودرهای عمده لیمادو

فرقی ندارد که صاحب امتیاز سالن های زیبایی باشید یا فروشگاه آرایشی بهداشتی. کرم پودر پرکاربردترین و مصرفی ترین وسیله آرایشی بهداشتی در اغلب فروشگاه های آرایشی بهداشتی و سالن های زیبایی به شمار می رود. برای اینکه این محصول پر طرفدار و کاربردی را به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه کنید، می توانید خرید خود را از فروشگاه آرایشی بهداشتی لیمادو انجام دهید. در فروشگاه لیمادو امکان تهیه کرم پودر ها هم به صورت عمده و هم خرده برای مشتریان فراهم است. 

خرید کرم پودر عمده از لیمادو

برای خرید کرم پودر عمده ابتدا نیاز است با شماره تماس 09035601448 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام دهید. پس از تماس، همکاران مجموعه لیمادو سفارش شما را شامل برند محصول، تعداد و شهر مقصد را دریافت کرده و مراحل صدور پیش فاکتور را برای شما انجام می دهند. حال شما 24 ساعت فرصت برای پرداخت پیش فاکتور صادر شده دارید در صورتی که در مهلت مقرر اقدام به پرداخت فاکتور کنید همکاران ما پس از تماس تلفنی با شما هماهنگی های ارسال مرسوله را با شما انجام خواهند داد. اگر پیش فاکتور در موعد مقرر پرداخت نشود، آن فاکتور از اعتبار ساقط است و در صورت تمایل به خرید می بایست فاکتور جدید از همکاران ما تهیه کنید. 

قیمت کرم پودر عمده

مجموعه لیمادو برندهای متنوع کرم پودر را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. از جمله برندهای اصلی کرم پودر موجود به صورت عمده در لیمادو می توان به:

  • کرم پودر گابرینی
  • کرم پودر لورال تیوپی
  • کرم بی بی گارنیر
  • کرم بی بی فارماسی
  • کرم بی بی گابرینی
  • کرم سی سی فارماسی
  • کرم بی بی گلدن رز
  • پرایمر لورال
  • پرایمر گابرینی

اشاره کرد. چنان چه می خواهید قیمت کرم پودر عمده را بدانید، ابتدا از طریق تماس یا واتساپ با شماره 09035601448 در تماس باشید و برند مورد نظر خود را اعلام کنید. در مرحله بعدی باید تعداد محصولات را نیز در اختیار همکاران ما قرار دهید چرا که هر چقدر تعداد سفارش محصول شما در خرید عمده بالاتر باشد، قیمت تمام شده کل برای شما پایین تر است. 

همکاران ما پس از بررسی سفارش شما، پیش فاکتور را در اختیار شما قرار می دهند. مهلت تسویه مبلغ فاکتورها در مجموعه لیمادو 24 ساعت می باشد. اگر بیش از 24 ساعت از دریافت فاکتور شما از همکاران ما گذشته باشد نیاز است که مجددا اقدام به دریافت فاکتور اقدام کنید. 

حداقل تعداد سفارش کرم پودر در خرید عمده چقدر است؟

برای سفارش کرم پودر از مجموعه لیمادو می بایست حداقل 3 رنگ از هر محصول تهیه کنید. بالاتر درباره نحوه قیمت گذاری صحبت کردیم. هر چقدر تعداد خرید شما بالاتر باشد قیمت تمام شده محصولات نیز به صورت ضریبی برای شما پایین تر می باشد. برای استعلام دقیق قیمت محصولات، تعداد و نام محصول را در واتساپ یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09035601448 اعلام کنید تا همکاران ما قیمت تمام شده محصول و زمان تحویل را به شما اطلاع دهند.

خرید کرم پودر عمده از تمام شهرهای ایران

ارسال کرم پودر در مجموعه لیمادو منتهی به شهر تهران نیست بلکه از تمام شهرهای دیگر همچون تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، کرج، همدان، کیش و تمام شهر های دیگر ایران می توانید نسبت به ثبت سفارش و دریافت محصول درب منزل خود اقدام کنید. 

در نظر داشته باشید که تضمین سلامت محصولات بر عهده فروشگاه لیمادو می باشد بنابراین بدون هیچ نگرانی می توانید سفارش محصول خود را ثبت کنید و در صورتی که به هر دلیلی مرسوله در حین ارسال دچار مشکل شود، تعویض آن محصولات برای خرید لوازم آرایشی عمده بر عهده مجموعه لیمادو می باشد.

آیا خرید عمده کرم پودر به صورت چک نیز امکان پذیر است؟

با توجه به نوسان شدید در بازار ارز و تغییر سریع قیمت های محصولات آرایشی بهداشتی، امکان واگذاری تمام محصولات آرایشی به صورت چکی میسر نیست. برای اطلاع از وضعیت چک یا نقدی بودن محصولات مد نظر شما از طریق واتساپ و شماره تماس 09035601448 ، لیست محصولات را اعلام کرده و سپس شرایط چکی محصول توسط همکاران ما اطلاع داده خواهد شد. 

بستن
مقایسه