خرید عمده لوازم آرایشی

برای خرید لوازم آرایشی به صورت عمده و استعلام قیمت روز با شماره های زیر در تماس باشید:

تلفن تماس و واتساپ: 09035601448 

اگر شما صاحب سالن زیبایی هستید یا فروشگاه لوازم آرایشی دارید و یا به تازگی پیج اینستاگرام برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی راه انداخته اید، به دنبال خرید عمده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی باشید. ما در فروشگاه لیمادو این امکان را برای همه عزیزان فراهم نموده ایم تا در تعداد دلخواه لوازم آرایشی مورد نیاز خود را سفارش دهند و در سریع ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرند.

شرایط خرید لوازم آرایشی عمده از لیمادو

برای خرید لوازم آرایشی ابتدا می بایست با شماره های 09035601448 تماس گرفته و استعلام موجودی بگیرید. همچنین می توانید با شماره 09035601448 در واتساپ و تلگرام هم استعلام موجودی را انجام دهید.  در صورت موجود بودن کالای مورد نظر شما، از طریق تماس تلفنی، قیمت، زمان ارسال و هر آنچه که نیاز است بدانید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همکاران ما در کمتر از یک ساعت نتیجه نهایی استعلام را به شما اطلاع خواهند داد و پاسخگویی سریع و پشتیبانی از ویژگی های مجموعه لیمادو می باشد. 

حداقل تعداد سفارش محصول در خرید عمده لوازم آرایشی چقدر است؟

مجموعه لیمادو همواره در تلاش است تا کمترین محدودیت را برای ثبت سفارش برای مشتریان در نظر بگیرد تا مشتریان جدیدتر، کسب و کارهای نو پا و کسانی که به تازگی می خواهند وارد حوزه آرایشی بهداشتی شوند نیز بتوانند خرید خود را از مجموعه لیمادو انجام دهند. 

با این حال بسته به قیمت و نوع محصول ممکن است محدودیت هایی برای برخی کالاها وجود داشته باشد پس لازم است با شماره های 09035601448 در تماس بوده و از کارشناسان مربوطه وضعیت آن محصول را استعلام کنید.

چه نوع محصولات آرایشی را می توان به صورت عمده از مجموعه لیمادو تهیه کرد؟

در مجموعه لیمادو امکان خرید محصولات عمده آرایشی فانتزی، برندهای معتبر خارجی و ایرانی میسر است. همچنین انواع لوازم کاشت ناخن، مژه و سایر لوازم مصرفی آرایشگاه ها نیز به صورت عمده در فروشگاه خرید لوازم آرایشی لیمادو موجود است.

خرید لوازم آرایشی عمده از تمام شهر های ایران

همان طور که در ابتدا نیز بیان شد فروشگاه لیمادو به تمام شهرهای ایران ارسال دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید عمده لوازم آرایشی در تهران، اصفهان، مشهد، بانه، شیراز، یزد، کاشان، قم، کرج، تبریز، ارومیه، قشم، بندرعباس، رشت و سایر شهر ها را داشتید با ما در ارتباط باشید. ارسال کالاها به تمام نقاط ایران بین 3 الی 5 روز کاری انجام میگیرد.

آیا خرید عمده لوازم آرایشی به صورت چک نیز امکان پذیر است؟

با توجه به عدم ثبات در بازار شرایط خرید اقساطی و چکی محصولات آرایشی بهداشتی در همه کالا ها فراهم نمی باشد. بنابراین اگر قصد خرید چکی  محصولی را دارید لازم است از طریق تماس با شماره تلفن 09035601448 یا شماره واتساپ و تلگرام 09035601448 در ارتباط باشید تا کارشناسان مجموعه شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

آیا لیمادو سایت عمده فروش لوازم آرایشی است؟

 فروشگاه اینترنتی لیمادو ابتدا فعالیت خود را با فروش تکی محصولات آرایشی بهداشتی از سال97 آغاز نمود. هم اکنون این فروشگاه هم به صورت فروش تکی و هم به عنوان مرکز پخش لوازم آرایشی آرایشی در سراسر ایران فعالیت دارد.

بستن
مقایسه