بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی در بازار کدامند؟

آیا با بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی آشنایی دارید؟ کدام یک به نظر شما انتخاب بهتری است؟ لوازم آرایشی یکی از مهم ترین ابزارهایی هستند که گروه‌های مختلفی از افراد از آن استفاده می‌کنند.

اگرچه سهم عمده ای از کاربران آن خانم‌ها هستند، اما این لوازم در جایگاه‌های مختلف مانند برنامه‌های تلویزیونی، ولاگ‌ها، برنامه‌های اینترنتی و سایر موقعیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. شناخت بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی به شما کمک می‌کند که فارغ از کاربرد محصولات آن برای شما، باکیفیت ترین ابزارها را مورد استفاده قرار دهید. موضوعی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چرا بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی را انتخاب کنیم؟

هنگامی که وارد سایت‌های فروش لوازم آرایشی می‌شویم به فهرست طویلی از بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی و ایرانی برخورد می‌کنیم که هر کدام طیف وسیعی از محصولات را عرضه کرده اند.

همین موضوع باعث سردرگمی ما می‌شود. اما اگر نگاهی به مواد اولیه به کار رفته در لوازم آرایشی برند ایرانی بیندازیم، دقت عمل کارشناسان فعال در آزمایشگاه‌های برندهای ایرانی را بررسی کنیم و نظرات کاربران را نسبت به محصولات آنها بررسی کنیم، متوجه کیفیت بالای محصولات تعدادی از برندها خواهیم شد.

بهتر است مروری بر برندهای ایرانی تولید کننده لوازم آرایشی داشته باشیم تا انتخاب بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی را با دقت و سهولت بیشتری انجام دهیم.

1- شون (Schon)

محصولات برند شون

اسم شون که کلمه ای آلمانی به معنای زیباست، نشان از همکاری شرکت‌های ایرانی و آلمانی دارد. شرکت آریان کیمیا تک در همکاری با شرکتی آلمانی سعی کرده تا محصولاتی بر مبنای مواد گیاهی و عصاره میوه‌ها به وجود آورد تا مردم با استفاده از آنها زیبایی ماندگاری را در ظاهر خود تجربه کنند.

محصولات شون در دسته‌های مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و مراقبت از صورت قرار گرفته اند. اما آنهایی که در گروه لوازم آرایشی هستند به سه گروه آرایش صورت، آرایش چشم و آرایش لب تقسیم می‌شوند. پرایمر، پنکک، کرم پودر، کانسیلر، کانتور، رژگونه و هایلایتر در گروه لوازم آرایش صورت قرار دارند.

خط چشم، سایه، چشم، ژل ابرو و ریمل در گروه محصولات آرایش چشم شون هستند. در حالی که رژ لب مایع و جامد دو محصول آرایش لب این برند به حساب می‌آیند.

2- کالیستا (Callista)

برند ایرانی دیگری که در سال‌های اخیر به خوبی درخشیده و رضایت کاربران را جلب کرده، کالیستا نام دارد. کالیستا سعی کردن لوازم آرایشی متنوعی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کند تا به این واسطه بتواند پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کاربران لوازم آرایشی باشد.

در میان محصولات کالیستا به عنوان برند بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی به محصولاتی از جمله پرایمر، پنکک، کرم پودر، کانسیلر، کانتور، سایه ابرو، خط چشم، مداد چشم، مداد ابرو، ژل ابرو، ریمل، رژلب، لاک ناخن و بادی اسپلش برخورد می‌کنیم که تنوع آنها باعث جلب توجه طیف گسترده ای از خریداران شده است. از طرفی کیفیت بالای محصولات آن با توجه به رضایت کاربران تحسین برانگیز است.

3- مای (My)

محصولات برند مای

برند نام آشنای مای که توسط شرکت آریان کیمیا تک در سال 2003 تولید شده است، انواع لوازم آرایشی و مراقبت کننده پوست را در دو دهه اخیر روانه بازار کرده است. مدرن‌ ترین آزمایشگاه‌ها برای ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی مای فعالیت می‌کنند. در حالی که پیروی از استاندارد (GMP) و ایزو 22716 توجه ویژه این برند را به کیفیت بالای محصولات نشان می‌دهد.

کرم پودر، پنکک، رژگونه، کانسیلر، پرایمر، خط چشم، ریمل، سایه چشم و رژ لب مایع و جامد از محصولات آرایشی مای به حساب می‌آیند. شما می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی یا به صورت حضوری این محصولات را خریداری کنید.

4- هیدرودرم (Hydroderm)

برند هیدرودرم یکی از برندهای شناخته شده مرتبط با شرکت پارس حیان است. هیدرودرم تلاش کرده تا محصولات آرایشی و بهداشتی گوناگونی تولید کند که علاوه بر ارتقای زیبایی پوست و موی کاربرانی در سنین مختلف، سلامت آنها را نیز بهبود دهد.

به همین ترتیب در میان لوازم آرایشی بادی اسپلش، لوسیون، کرم‌های روشن کننده، اسپری دئودورانت، ژل موی سر، ژل صورت و ترمیم کننده و محافظ لب مشاهده خواهید کرد که دو مسئولیت ارتقای سلامت و بهبود زیبایی را بر عهده دارند.

5- سینره (Cinere)

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال 1376 برند سینره را پایه گذاری کرد و تحت این نام محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی را تولید کرده است. سینره تلاش کرده تا محصولاتی را تولید کند که بتوانند از سلامت پوست و موی افراد مراقبت کنند. به همین دلیل در رده لوازم آرایشی سینره با نام کرم پودر ضد چروک، لوسیون‌ها، کرم‌های ضد لک، کرم‌های روشن کننده و کرم‌های ضد آفتاب برخورد می‌کنیم.

آنچه تجربه کاربران نشان داده، محصولات سینره توانسته اند در این سه دهه علاوه بر زیبایی، به ارتقای سلامتی کاربران نیز کمک کنند.

6- سریتا (Cerita)

هنگامی که به اسم سریتا برخورد می‌کنیم به دو دهه فعالیت می‌رسیم که طی آن کاربران توانسته اند از انواع محصولات باکیفیت آرایشی و بهداشتی بهره مند شوند. در طی این سال‌ها محصولات برند ایرانی سریتا با ایفای نقش مراقبت کننده از پوست و مو رضایت تعداد زیادی از کاربران با طیف وسیعی از سلایق جلب کند.

به خصوص که نه تنها از شرایط کنونی پوست و موی افراد مراقبت کرده، بلکه توانسته با تقویت آنها، زیبایی ویژه ای به ظاهر کاربران ببخشد.

انواع ماسک مو، ریمل، محصولات تقویت کننده مژه، سرم احیا کننده ابرو، ژل فیکساتور ابرو، محصولات مربوط به موهای فر، رنگ کرده و محصولات کراتین مو چند نمونه از لوازم آرایشی سریتا هستند. هنگامی که با نام آنها و توضیحاتی درباره هر یک برخورد می‌کنید، متوجه می‌شوید که یک تیر چند هدف می‌زنید. به این معنی که علاوه بر بهبود کیفیت پوست و مو، زیبایی را در ظاهر خود حس خواهید کرد.

7- درماتیپیک (Dermatypic)

درماتیپیک یکی از برندهایی است که تحت لیسانس کشور فرانسه قرار دارد. کاربران آن را بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی در نظر می‌گیرند. این برند شعار «پوستی بهتر شایسته شماست» را انتخاب کرد. به این ترتیب تمام تلاش خود را در جهت تولید و عرضه محصولات باکیفیت داشته است.

در حقیقت، درماتیپیک با رعایت استانداردها، لحاظ کردن نظرات متخصصان و در نظر گرفتن نیازهای پوستی کاربران خود، مناسب ترین محصولات را تولید کند. در حالی که قیمت مناسبی نیز دارند.

کرم‌های ضد چروک، محصولات آبرسان، انواع لوازم آرایشی ضد جوش و ضد لک و ترمیم کننده‌ها محصولات آرایشی درماتیپیک به حساب می‌آیند که از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر قابل خریداری هستند.

8- این لی (In Lay)

برند ایرانی این لی با وجود سن نسبتاً کمی که دارد، توانسته به عنوان بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی شناخته شود. لوازم آرایشی صورت، لب، چشم و ناخن این لی از کیفیت قابل قبول و رضایت بخشی برخوردارند.

انواع رژ لب مات، مایع، ضد آفتاب و جامد، کرم پودر، پنکک، رژگونه، کانسیلر، پرایمر، هایلایتر، لاک ناخن، فرنچ ناخن، انواع خط چشم، انواع ریمل، سایه چشم، سایه ابرو و پاک کننده آرایش چشم از محصولات این برند ایرانی جوان و معتبر به حساب می‌آیند.

9- آموتیا (Amutiya)

از برندهای معروف ایرانی که بسیاری آن را به عنوان بهترین برند لوازم آرایشی معرفی می‌کنند، آموتیا نام دارد. این برند سعی کرده تا محصولات آرایشی با کیفیتی را طبق استانداردهای مختلف تولید کند و در رقابت با محصولات آرایشی سایر کشورها فعال باشد. به همین دلیل کاربران از اثرات مثبت لوازم آرایشی آموتیا روی بهبود سلامت پوست و مو صحبت کرده اند.

جالب است بدانید که آموتیا سعی کرده تا دوستدار محیط زیست باشد و حقوق حیوانات را رعایت کند. به همین دلیل در انتخاب مواد اولیه به کار رفته در محصولات خود توجه داشته و از تست حیوانی محصولات اجتناب کرده است.

رژگونه، پرایمر، کرم پودر، پنکک، رژ لب‌های مایع و جامد، ریمل، خط چشم و مداد چشم از محصولات آموتیا هستند که می‌توانید آنها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

10- پرایم (Prime)

شرکت دکتر اخوان تعداد قابل توجهی برند تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی دارد و پرایم یکی از آنهاست. در تولید محصولات پرایم سعی شده تا از باکیفیت‌ ترین مواد اولیه استفاده شود. در حالی که آماده کردن آنها در مجهزترین آزمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد. اگرچه فعالیت کارشناسان متخصص و کاربلد در مجموعه، دلیل دیگری است که باعث تولید محصولات باکیفیت شده است.

کرم روشن کننده، کانسیلر دور چشم، کرم دور چشم، سرم نرم کننده موهای وز، سرم تقویت کننده مو، ماسک مو آرگان، لوسیون ضد چروک، فوم برنز کننده و ژل آبرسان قوی در میان محصولات پرایم هستند. این محصولات با اثر تقویت و مراقبت کنندگی پوست، باعث ارتقای کیفیت پوست و محافظت از زیبایی پوست کاربران می‌شوند. در نتیجه هنگام خرید لوازم آرایشی، آنها را در رده لوازم آرایشی مشاهده خواهید کرد.

جمع بندی

چند مورد از برندهای معروف ایرانی تولید کننده لوازم آرایشی در ایران شون، کالیستا، مای، آموتیا، این لی، هیدرودرم، سینره و پرایم هستند. این برندها سعی کرده اند تا لوازم آرایشی باکیفیتی را تولید کنند. به این ترتیب نه تنها زیبایی، بلکه سلامتی پوست و موی کاربران را تضمین کنند. شما با بررسی مشخصات هر کدام از محصولات آرایشی می‌توانید بهترین محصولات را برای داشتن ظاهری زیبا انتخاب کنید.

  • mahdi
  • اسفند 6, 1402
  • 136 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه