لاک ناخن نکلاسی شماره 30

خرید محصول لاک ناخن نکلاسی شماره 30

قیمت: تومان ۳۵,۰۰۰

معرفی کوتاه

لاک ناخن نکلاسی شماره 30

Neklaci Nail Polish

  • کشور مبدأ برند: ایران-فرانسه
  • دارای برس پهن
  • پوشش دهی بالا
توضیحات

استعداد زیبایی ناخن‌ها در هر زن، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که با یک لمس ساده، می‌تواند ایجاد تغییرات جذاب و شیکی به آن‌ها بخشد. از طرفی، پیدا کردن یک لاک ناخن با کیفیت و با قیمت مناسب گاهی سختی‌های خود را دارد. اما اکنون با لاک نکلاسی شماره 30 در فروشگاه اینترنتی لیمادو، این مشکل به یک خاطره جذاب تبدیل شده است.

لاک نکلاسی شماره 30، یکی از بهترین محصولات ساخت کشور ایران می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمت بسیار مناسب، ناخن‌های خود را به یک آثار هنری زنده و دلنشین تبدیل کنید. فرچه‌ای پهن در این لاک ناخن، به شما امکان می‌دهد به سرعت و با دقت بالا، ناخن‌های خود را رنگ آمیزی کنید و از رنگ مشکی این لاک بهره ببرید.

رنگ مشکی شماره 30 یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در مجموعه 110 رنگ لاک نکلاسی است و با جذابیت خاص خود، ناخن‌های شما را به تماشایی زیبا تبدیل می‌کند. با ماندگاری بسیار خوب و درخشندگی عالی، این لاک ناخن ماندگاری طولانی‌مدت را به شما تضمین می‌کند و ناخن‌های شما را مثل یاقوت‌های گران‌بها درخشان می‌سازد.

بسته‌بندی شیشه‌ای زیبای این لاک ناخن، به شما امکان می‌دهد رنگ دقیق محصول را مشاهده کنید و با همراهی فرچه‌اش، به راحتی از این لاک استفاده کنید. با حجم 10 میلی‌لیتر، شما می‌توانید بارها از این محصول استفاده کنید و ناخن‌های شیک خود را نمایان کنید.

پس از یک تجربه مثبت با لاک نکلاسی شماره 30، شما به خود افتخار خواهید کرد که بهترین رنگ‌های مشکی را برای ناخن‌های خود انتخاب کرده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم به سرعت به فروشگاه اینترنتی لیمادو مراجعه کنید و این لاک ناخن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا از زیبایی و جلوه‌ی شیک آن بهره‌مند شوید. این یک فرصت است که نباید از دست بدهید و به ناخن‌های خود لمسی متفاوت بدهید و شیوه‌ی زندگی خود را با رنگ‌های جذاب و مشکی‌ای که لاک نکلاسی شماره 30 به شما هدیه می‌دهد، تغییر دهید.

مشخصات

مشخصات

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

رنگ

شماره 30

کشور مبدأ

ایران-فرانسه

سایر ویژگی‌ها

قابلیت خشک شدن سریع
دارای برس پهن
پوشش‌دهی بالا

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید
    • غلامعلی افشاری

      رنگ درخواستی با محصول متفاوت بود از لیمادو بعیده

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • امیرحسین آزاد

      رنگش رو خیلی دوست دارم. یه رنگی بین بنفش و آبیه، شاین هم داره. بعضی از رنگ های لاک لیزانو مثل همین رنگ رو باید دولایه بزنید تا کامل کاور کنه. من ۳۰ رنگ از لاک لیزانو رو دارم و میتونم بگم تو این رنج قیمت این لاک خیلی کیفیت خوبی داره. عکس بعد از یک لایه و بعد از دولایه زدن این رنگ لاک لیزانو رو میذارم براتون فقط لایک یادتون نره!

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • مجتبی براتی

      به شدت زیبا

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • امید شیرازی

      عالی

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • محمدجواد بزرگ نیا

      عالیههههه خیلی خوبه خوشم اومد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • محمدحسین زارع

      برای استفاده معموای خوبه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • محمود حسنی

      خوش نگه ممنون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • ایمان زنگنه

      خیلی خوش رنگ و نازه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

محصولات بیشتر
قیمت محصول:
تومان ۳۵,۰۰۰