راهنمای جامع خرید عطر و ادکلن کودک

ادکلن کودک، یک خوشبو کننده فوق العاده رویایی جهت هدیه دادن رایحه‌ای دلپذیر به بچه‌ها است، اگر شما هم صاحب فرزند هستید و دوست دارید که لباس و بدن فرزند عزیزتان، عطر خوب و دلنشینی داشته باشد، می‌توانید یک ادکلن کودک خوشبو برای فرزندتان تهیه کنید.

در ادامه این مطلب درباره راهنمای خرید ادکلن و عطر کودک صحبت می‌کنیم، اگر شما هم علاقه‌مندید درباره این موضوع بیشتر بدانید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

تفاوت ادکلن کودک و بزرگسال چیست؟

در روند تولید ادکلن‌های بزرگسال از مقادیر بسیار زیاد و غلظت بالا اسپریت (ESdP) و ادو پرفیوم (EdP) استفاده می‌شود، این 2 ماده به کار رفته در عطرهای بزرگسال، برای سلامتی کودکان آسیب‌زا هستد به همین دلیل اجزای تشکیل دهنده عطرهای کودک، فاقد اسپریت و ادو پرفیوم می‌باشند و خطری برای کودک شما ندارند.

عطر و ادکلن کودک اورجینال طرح خرگوشی

اگر علاقه دارید که بیشتر پیرامون این موضوع مطالعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله تفاوت ادکلن کودک و بزرگسال سایت لیمادو بزنید.

 

رازهای خرید بهترین عطر و ادکلن کودک

در ادامه مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید عطر و ادکلن کودک باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشید مطرح می‌شود. توصیه می‌کنیم هنگام خرید عطر کودک حتما به این نکات دقت کنید.

 

1. سن کودک‌تان ر ا در نظر بگیرید

محدودیتی برای خرید عطر کودک، وجود ندارد و شما می‌توانید با دانستن تکنیک استفاده درست از ادکلن کودک، این محصول را در هر بازه سنی برای فرزندتان خریداری کنید.

· کودکان بالای 7 سال

اگر فرزند عزیز شما به مدرسه می‌رود، هیچ محدودیتی برای استفاده از عطر ندارید و می‌توانید در هر نقطه از لباس کودک عزیزتان از عطر کودک استفاده کنید.

· کودکان زیر 7 سال

اما اگر کودک شما زیر 7 سال سن دارد بهتر است از مقدار کم عطر کودک در قسمت‌هایی که به سیستم تنفسی فرزندتان نزدیک نیستند مثل مچ پا و جوراب، استفاده کنید.

 

2. بهترین رایحه را انتخاب کنید

احتمالا برایتان جالب باشد که بدانید عطرهای مخصوص کودکان، دارای رایحه‌های فوق العاده متفاوتی هستند.

عطر و ادکلن اورجینال کودک مدل خرسی

بهتر است زمان خرید به نوع رایحه نوشته بر روی عطر دقت کنید و بهترین بویی که خودتان و فرزندتان، به آن علاقه‌مندید را جهت خرید کردن انتخاب کنید.

 

· محبوب‌ترین رایحه‌های عطر کودک

  1. شیرین
  2. تند
  3. خنک
  4. طبیعت
  5. گل سرخ
  6. آبنبات
  7. پاستیل
  8. شکلات
  9. مرکبات
  10. آدامس

 

3. توجه به فصل خاص ادکلن

برخی از ادکلن‌های کودک برای یک فصل خاص طراحی شده‌اند. در واقع عطرهای کودک بر اساس نوع فصل‌شان به چهار نوع زیر تقسیم‌ می‌شوند:

  1. بهاری
  2. تابستانه
  3. پاییزی
  4. زمستانی

بهتر است زمان خرید، مدل عطر کودکی را انتخاب کنید که برای استفاده در هر 4 فصل سال، مناسب باشد و محدودیتی برای استفاده در اوقات مختلف سال ایجاد نکند.

 

4. بررسی نوت‌های رایحه عطر

زمان خرید این محصول به رایحه هر 3 نوع نت عطر کودک توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید، مدل‌های مختلف نوت عطر کودک، به سه دسته تقسیم می‌شوند.

  1. نوت آغازین
  2. نوت میانی
  3. نوت پایانی

اولین رایحه پس از به کاربردن عطر کودک، همان نوت آغازین است که اصولا بوی تندی دارند اما با گذشت حدود 24 ساعت، عطر نوت پایانی تولید می‌شود، اصولا نوت‌های پایانی عطرهای کودک بوی خوب شکلات، وانیل و میوه دارند.

 

5. از برندهای معتبر خرید کنید

توجه کنید که حتما بهترین برندهای عطر کودک را جهت خریداری برای فرزند عزیزتان انتخاب کنید تا خیالتان از بابت کیفیت ساختار و مواد به کاررفته در روند تولید عطر، آسوده باشد.

· معتبرترین مارک‌های عطر کودک

  1. بیبی تاچ
  2. جانسونز
  3. کوکو
  4. بیبی لاو
  5. موستی موستلا
  6. ژولییتا
  7. سورا
  8. ایروال

 

کاربردهای مختلف عطر کودک چیست؟

تا این قسمت از این مطلب، با مهم‌ترین نکات خرید بهترین عطرهای کودک آشنا شدید، احتمالا برایتان جالب باشد که می‌توانید علاوه بر خوشبو کردن بدن کودک‌تان، از عطر کودک استفاده‌های زیر را نیز داشته باشید:

  1. خوش عطر و بو کردن کمد لباس‌های نوزاد
  2. استفاده برای رخت‌خواب و محیط اتاق کودک
  3. کاربرد برای بزرگسالان دارای حساسیت به عطرهای معمولی
  4. قرار دادن به عنوان وسیله دکوری در اتاق کودک
  5. استعمال برای داخل کیف و وسایل بچه‌ها در دوران مدرسه
  6. استفاده داخل کفش کودک برای جلوگیری از بوگرفتن آن

 

آیا استفاده از عطر برای کودکان خطرناک است؟

اگر یک عطر کودک بی‌کیفیت  تقلبی خریداری کنید احتمال درگیر شدن فرزندتان با عوارض عطر بعد از استفاده آن، وجود دارد اما ادکلن‌های کودک اورجینال معمولا هیچ خطری برای کودکان ایجاد نمی‌کنند.

  • عوارض احتمالی استفاده از عطر کودک تقلبی

  1. آبریزش بینی
  2. تنگی نفس
  3. خارش پوست
  4. قرمز شدن و تاول
  5. سرفه و عطسه

برای درگیری نشدن فرزندتان با مشکلاتی مثل موارد بالا تنها کافی است از ترفند ساده تست کیفیت عطر کودک کمک بگیرید.

 

کمک گرفتن از نور خورشید، ترفند ساده تست عطر کودک

برای بررسی عدم وجود آلرژی پوستی نسبت به عطر، مقدار کمی از آن را روی پوست کودک بزنید و زیر نور خورشید منتظر بمانید، حساسیت‌های پوستی زیر آفتاب به سرعت نمایان می‌شوند و در صورت وجود مشکل شما می‌توانید به راحتی از آن آگاه شوید.

تابلو هشدارهای مسیر خرید عطر کودک!

زمان خریداری ادکلن کودک، باید دقت کافی خرج کنید تا سلامتی فرزند عزیزتان زمان استفاده از این عطرها به خطر نیافتد،

یکی از بهترین روش های انتخاب عطر کدوک، استفاده از محصولات اورجینال است

زمان انتخاب بین عطرهای کودک، دور محصولات خوشبو کننده‌ای که دارای ویژگی‌های زیر هستند یک خط قرمز بکشید و اصلا به خریدشان فکر نکنید!

  1. عدم داشتن علامت استاندارد
  2. داشتن میزان الکل غلیظ
  3. اورجینال نبودن محصول
  4. نداشتن نوت‌های رایحه مشخص
  5. حساسیت‌زا بودن عطر

 

سخن پایانی

خرید عطر کودک، انتخاب پدر و مادرهای خوش سلیقه‌ای است که دوست دارند کودک‌شان همیشه آراسته و دارای عطر خوب و دلپذیر باشد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید عطر کودک، به تمامی موضوعات مطرح شده در این مقاله، توجه کنید تا یک خرید درجه یک و رویایی را برای خودتان ثبت کنید. همچنین برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لیمادو مراجعه‌کنید.

 

 

 

 

 

  • mahdi
  • شهریور 17, 1400
  • 1047 بازدید

۲ دیدگاه برای “راهنمای انتخاب و خرید عطر و ادکلن کودک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه